środa, 21 listopada 2012

Curry wurszt-, czyli kiełbaski na sposób niemiecki, z keczupem i Curry :)


Ekspresowy sposób na zjedzenie kiełbaski, o nieco innym niż zwykle smaku, który nadaje keczup połączony z przyprawą Curry. Pierwszy raz jadłam Curry wurszt w Niemczech, gdzie jest on podawany z frytkami, a można go kupić w ulicznych budkach z hot dogami. W oryginale podaje się go z parówką, ale ja zastąpiłam je kiełbasą śląską. Polecam wypróbowanie przepisu :)



Składniki:
2 kiełbaski śląskie
keczup
przyprawa Curry

Kiełbaski grzejemy w wodzie. Po wyciągnięciu kroimy w plasterki, a następnie polewamy keczupem i prószymy przyprawą Curry.
Curry wurszt można podawać z frytkami, chlebem lub innymi dodatkami. Ja zjadłam z chlebkiem upieczonym w tosterze


R E K L A M A



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 komentarze:

  1. Curry wurst jest przepyszny! Jadłam parę razy u źródła, ale nie z parówką, ale taką białą, delikatną kiełbaską. Pysznosci! Fajnie,że powstała też Twoja wersja domowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, że w zależności od regionu tak to serwują, albo wystarczy wizja kucharza. W każdym razie niemcy to kiełbaskowi specjaliści. Białą kiełbasę również tam jadłam, taką zawijaną w ślimaczka, do pieczenia na grilu :)

      Usuń

Printfriendly