czwartek, 24 stycznia 2013

Dziś mamy Roczek! :)))))))))


24 stycznia 2012 powstał mój blog – Smakowy Raj :)

Początki oczywiście bywały trudne, ale dzięki sile napędowej i motywacji od mojego, wtedy jeszcze Narzeczonego, a teraz już Męża, dałam radę :)
Pokochałam blogowanie, tak jak wcześniej sztukę kulinarną :)

Dziękuję wszystkim dobrym duszom, które mnie wspierają i mi pomagają :)))

Z okazji urodzin przygotowałam niespodziankę :)
Jest nią znany celebryta, który gości już na moim blogu od niespełna roku :)
Zobaczcie sami, jak został stworzony od podstaw Król Julian :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 komentarze:

  1. Gratulacje i oby twój blog był dalej tak super prowadzony ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!! Życzę wszystkiego najlepszego na kolejne lata blogowania!!!

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly