czwartek, 3 stycznia 2013

No i wygraliśmy :)


Wróciłam, w końcu po świątecznej przerwie od blogowania, a tu w mojej skrzynce mailowej czeka na mnie niespodzianka - wiadomość od Panti, która pisze: „Olinko miło mi poinformować, że Torcik zgarnął główną nagrodę ! Zdaje się, że w przypływie przedświątecznych i noworocznych zabiegań umknęło ci ogłoszenie wyników !”
Troszeczkę sprostuję, chodzi o tort błękitna laguna, który wziął udział w akcji „Tęcza Smaków”, zorganizowanej przez Panti. O wynikach możecie poczytać tutaj.

W każdym bądź razie pięknie jest odebrać tak miłą niespodziankę na początek roku :)





R E K L A M A




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 komentarzy:

  1. cudny i taki wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, cieszę sie bardzo, że torcik przypadł Wam do gustu :)
    Paulo i Aniu, macie podobne skojarzenia do moich :) jak robiłam torik to chciałam żeby wyglądał jak morze na Cyprze, gdzie spędziłam 3 miesiące :) marzy mi się takie błękitne morze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super gratuluję, torcik bajeczny, w smaku zapewne przepyszny, dziękuję za przyjęcie mojego przepisu do akcji "krokiety" i miłe słowa u mnie na blogu, pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego cudnego w Nowym Roku (nogawkuchni.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, cieszę się, że torcik przypadł Ci do gustu :) i czekam na kolejne piękne wpisy do mojej akcji :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Printfriendly