wtorek, 5 lutego 2013

Ryż na gęsto z bakaliami, jabłkiem i cynamonem


Ostatnio miałam smak na coś z bakaliami. Trochę znudziły mnie kanapki, więc sięgnęłam po ryż, który uwielbiam. Zwłaszcza na gęsto :) zresztą w każdej formie mi smakuje :) A oto co ostatnio wymyśliłam :)



Składniki:
½ szklanki ryżu
½ szklanki wody
1 ½ szklanki mleka
1 średnie jabłko
Cynamon
1 łyżeczka brązowego cukru
2 łyżki słonecznika
1 łyżka sezamu
Bakalie: daktyle, rodzynki, żurawina, morele, figi etc.

Wodę zagotowujemy, wsypujemy ryż i mieszamy, dodajemy mleko i od zagotowania, ryż gotujemy na wolnym ogniu, przez około 10 – 12 minut, co pewien czas mieszając.
Gdy ryż będzie już ugotowany dodajemy cukier, cynamon, jabłko pokrojone w kosteczkę oraz pozostałe bakalie, słonecznik i sezam. Całość jeszcze raz mieszamy. Jeśli jest zbyt gęsta można dolać jeszcze trochę mleka i wymieszać.


R E K L A M A



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 komentarze:

Printfriendly